Thursday, September 2, 2010

Ya Allah...aku mahu mencintai dia yang mencintaiMU

td dapat perutusan raja sehari lagi..masuk ni ada 3 jemputan walimah schoolmate ku..masing2 memilih syawal untuk disatukan...abis la raya nie..naek balik la kolestrol..ahaha..sume da smpai seru gamaknya..aku je tah bile2 je..kebanyakan geng2 junior school sume da berumahtangga..hanya tinggal aku dan berapa kerat je teman2 yang masih mengejar scrool master n degree..tah ble nk abis daa..hurm..umi penah pesan, hal kawin2 ni..ble da dtg seru..maka datanglah ia..cmtu jugak aku..rasa xperlu utk mcari..biarlah ia datang sndiri..lg diharap2 lg sakit hati sndiri...(bukan 'merajuk' dgn takdir,tp xnak pisang bbuah dua kali..hihih) tp bab2 mcari jodoh ni..aku hanya igt kata2 sorang teman;

"cintailah lelaki yang apabila memandang wajahnya akan teringatkan Allah"

kata sorang teman..pe susah, pandang muka tok imam n pakcik2 kt surau tu haa..konpem igtkan Allah..hihih

No comments: