Wednesday, September 15, 2010

hati yang semakin dingin~

huee...chemmen! pos kan tuk pak cik!

dear pak cik..maaf kalau surat ini mengganngu konsentrasimu di sana..
aku tahu, kamu amat bahagia sekali di sana..n aku tumpang gembira tuk kamu :)

pak cik, aku mahu kamu tahu..tapi xberani tuk membilang padamu..:(
sudah menjadi adat n lumrah dlm idup,
jika dulu sayang..kini menjadi benci
jika dulu benci..kini menjadi sayang
aku mahu kamu tahu, kalau2 aku kini menjadi sayang padamu..
aku akan sntiasa igt momen2 indah 17 januari 1998...lama benar, tp slama itu akan ttp dlm ingatan ku..
slamanya aku ttp akan igt..bilik darjah 5 Gemilang & 6 Gemilang yg penuh kenangan indah, makmal sains yg penuh dgn momen2 indah, padang sekolah tmpat aku mencuri pandang kamu..lincahnya kamu dipadang membawa bola ke pintu gol..juga  pada waktu assembly aku melihat kamu..indah! sungguh indah momen itu..
juga pada surat2 cinta yg kamu kirimkan padaku...masih aku ingat ayat2 romantismu..tulisan kamu yg tersusun indah...dan pada indahnya ayat terakhir kamu yg lebih kecil dari ayat2 sblumnya... 
daripada,
R******
i love you


No comments: