Friday, September 3, 2010

salang nan eleul..~heish ayy piey piey why~

hepishhh..
aku selalu pikir..cmne idup aku kalau xde orang-orang yang aku sayang..hihihi
tenQ tuk sume orang-orang yang sentiasa ada tuk aku...tenQ kerana menyayangi aku dan menjadik sebahagian dari aku..muah3

x sabar mau beraya..n suda x sabar mau jumpe ma famili..da one i love..umi..taeyum, sis ja with pewots 8 bulan, enim n jr..sis D n ommonyim, a.lex and 4 abdullah, bakal ayah dan ibu ; awi n kakak baru, a.li n famili, oso a.nih wif 2 demuts gurl..n my ah long n da cronies...i love..love..n love ma famili..

agak x sabar jugakk..my awa..sayang kamu! naniey haniey...gengs2 junior school di reunion raya SKL 10'..our langgarian ~ winduu seyh!
n geng2 highschool yg xpenah aku lufe..6AD owes da best...

last but not least....ma luv, pak cik...since 17/01/1998...hope our relationship owes with happy ending...

No comments: