Wednesday, September 22, 2010

lelaki di sisi wanita vs wanita di sisi lelaki

huee..
aku yang bernama wanita***

Wahai insan-insan yang bergelar lelaki, 
pimpinlah wanita dengan kurniaan 9 akalmu,
kerana wanita mudah terpesong dengan 9 nafsunya
dan jika kamu ingin menikmati kebahagiaan dunia 
maka lengkapilah 1 nafsumu dengan 9 nafsu wanita...

ada nya aku yang bernama wanita
untuk dicintai dan menyintai dia yang bernama lelaki..
ada nya aku yang bernama wanita
untuk dikasihi dan mengasihi dia yang bernama lelaki..
ada nya aku yang bernama wanita
untuk dilindungi dan melindungi dia yang bernama lelaki..
ada nya aku yang bernama wanita
untuk dilengkapi dan melengkapi dia yang bernama lelaki..

tanpa lelaki siapalah wanita,
tanpa wanita siapalah lelaki..

sungguh..bahkan sesungguhnya, 
aku mahu mencintai,
dia yang bernama lelaki,
dia yang dicipta dan dilayakkan untuk aku mencintainya,
bahkan..
aku mahu dikasihi, 
aku mahu dilengkapi,
aku mahu dilindungi,
aku mahu dia yang dihalalkan bagiku..


&
tidak mahu BENCInta..

No comments: