Saturday, September 4, 2010

angau yang x pasti...

huee..malam ni tetibe aku rasa cam da penat ble m'mikirkan perkara yang xpasti..tiba2 jgk mlm neh awa merungut itu dan ini ttg die yang bernama 'ikhwan' sampai aku pun xtao nk ckp hape da..
aku sndirik pun x tkecuali merungut itu dan ini..sudahlah dapat apa yang dicarik..hal laen pulak yang timbul berduyun2..aduh!
apa kisahnya kalau kite tepok tangan pakai seblah tangan aje..:(
wadush..aku pun cam da penat pikir..n mampu wat tataw n buat2 budush je..hikk

ada masa..ble aku buat2 give up..die lak buat2 mcm xkasik kite give up..mean, die cam beri hrpan menggunung!
tp ble aku da mula berharap..laen pulak jadik nye..duh! ble aku buat2 biasa..die lak tnjuk acting luar biasa..aku da xpham..payah nya tuk paham apa itu yang bernama hati...makin dipikir makin mem'benak'kan pale..hihh!
plz! beri aku sebuah hakikat..



~ hati..plz, kamu jangan majok lagi...yuk, cheer up!

No comments: