Monday, April 23, 2012

i wish i wish with all my heart!

salam n hai

wordless..sedang tekun menggodek pakcik google. keje2 mengecat bilik sendiri sudah terbengkalai selama 4bulan lamanya kerana buruh binaan telah kembali  ke shah alam bandaraya orkid. ;O yewwww.

oke..ade sikit penyesalan kerana cat sudah dibeli.kerana ketaksuban pada warna kegemaran. N dengan short thinking tanpa rasa bersalah n tanpa membuat research tentang warna yang sesuai maka sekarang baru nyesal. oke, cat tersebut berwarna lilac n fushia pink. nampak oke. n pakcik google pun cakap oke. tapi aku xoke sebab bilik aku da masuk 5-6 orang da rasa mcm bas rapid. overload!


baby lilac. kalo terang cikit tu maybe bapak lilac.


fuschia pink. tapi aku punye terang ckit.eh..banyak



konon kalau mix match jadi cmni laa. sweet 17. -.-

oke..kale ni aku xrasa die melompat sgt. tapi kalu time aku blaja painting fine art degree dlu, code kaler..lecturer akan bg failled..repeat! mmg melompat gile. tapi sbb da suke kale gini. aku belikan saja. x pikir melompat2 sgt lah. n bile aku study camne nak dapat colour yang sesuai tu small rooms, aku kene dapatkan kaler yang lebih soft ala2 ivory colour alteast untuk one panel. paham? so for now, kene carik sunrise colour. oke..sunrise ni adalah one of my fav colour jugak. nak mix ngan baby gray mmg tak arr kan.


sunrise

oke..ni bilik2 yang memberi inspirasi with fabulous idea. ade gak tgk2 eric leong punye page. kaler best tapi x berani nak match kaler yang keluar dari batasan aku. peww.


idea wall art. satu rumah aku da wall artkan. bilik sendiri je belom.tungguuu

5stars look! see the chandelier!

shuke!
 
meghoyan jap =.=

oke..so disini aku dapat idea untuk mix colour lilac dengan baby sunrise..fuschia tu tanak pakai. :) aku nak guna idea pic no 2 yang mcm 5star tuu.. then tambah cermin kat wall tuk bagi impak luas n some design dandelion tuk wall art. dandelion tuu bole wane sunrise jugak for one panel yang wane lilac. pasni cari idea untuk DIY bed sheet ngan pillow cover plak.pastu curtain pulakkk. hoyeh! jom mengecat bilik secara berjamaah.

next sharing, DIY wall art. ;)


love,
nour violet

No comments: