Sunday, January 16, 2011

surat keempat buat awakawak!

Assalamualaikum awak
nah, saya kasik surat lagi
hope xjemu nak baca
>.<

awak,
tak sgka betul tetibe malam ni ade sesi hati ke hati
wahaha
tingat plak zaman skull dedulu kite selalu share2 masalah
terima kasih wak, saya tau awak jujur sgt
da lama betul kan kite kawan
awak pun tau saya xde kawan laki rapat cam awak time skul dulu
ye! saya sgt pemalu n dalam setahun sekolah saya bleh bilang bape patah saya cakap ngan classmate lelaki
poyo!
-.-
siyesly sy tatau laa nape saya bleh berkawan ngan awak padahal sy pemalu gile
n sgt x sngka bila persahabatan kita kekal sampai skrg
lama kan
saya ingat lagi masa pertama kali cakap fon ngan awak siyess neves smpai satu hari esok pun xilang!
poyo lagi
awak nak tau tak tadi saya terharu bila awak cakap awak still simpan surat2 dan kad saya
maluuu
saya pasti tulisan saya sgt buruk!
tp siyes saya terkedu bile awak cakap saya hadir saat awak nak mencari teman dlm hidup
sama jgk cam dulu
awak cakap awak yakin ini dikatakan jodoh
tapi saya tak
tapi awak,
neves saya smpai skrg x abis lagiii sejak kite connect balik
-.-
siyes saya tatau nak cakap apa
tetibe tadi saya jujur berterus terang ngn awak
wait n see la awak
mungkin satu hari nanti awak akan jmpe dia
dan saya akan jmpe dia saya jugak
tapi wak,
saya tak tolak kalau dia awak dan dia saya tuu adalah awak dan saya
biar masa tentukan,
saya percaya pada takdir Allah
kita xperlu terkejar-kejar hoke!

hoke dah..keje bebaek!
>.<





nota kaki;
skrg saya malu sebab dah tercakap jujur ngan awk
pixca dari googling


cikidauttttt,

No comments: