Tuesday, October 18, 2011

welcome home setelah cuti 7 bulan tanpa gaji...:)

hei nenochan!
sumpah aku bukan lupe ngan ko
tapi aku syiok bercuti
'_'
akceli banyak mende nak cite nak tulis kat ko blog..
banyak..sgt banyak! dari A smpai la Z
hurm..sejak aku diam kan diri almost 7 month pass, aku dapat 4 orang anak..
anak sedara okeh..bukan anak sndiri..
aku gak bejaya lalui degree show yg amat scary tuuu..
so far semua berjalan lancar!
praise be to Allah

aleh2 da 7 month...aih..mcm xpecaya kan?
dalam masa tu jugak aku temui sesuatu yang baru, perkara yg mnyedihkan jugak perkara yang menggembirakan
ade yang cedey smpai bengkak bijik mata
sulking smpai tak mashuk dapur xmakan bape minggu
ade yang happy sengeh je 23 jam
aihhh
-.-
nati one day nati aku tulis kat cni
da xaci da kan
da bukan mcm diary dah
after 3 and 4 month baru aku tulis
..
macam biasa, terrrrrrrrlalu banyak cita2 dan impian aku yang xkesampaian
for sure, masih xkeje..
nganggur hight class kau!
umi jadik employer
hau3
tapi aku xngepau umi je 25jam
aku usaha sndirik carik duit
nati aku share cmne aku jadik bussiness woman time ramadhan aritu yekk?
and like normally, i have to back and start again!
yes! i have to do that..
HAVE!
..
pasni aku akan lebih 'galak' menulis dan ngadap blog neh okeh?
nak jugak cite cinta baru
haha
ngade x abes2

sbb da lama xmasuk jengah cni
aku kene tulis mukaddimah je dlu..taleh pnjang2
t ade masa aku story
wokeiii..indu ngan blogger2 yg sblum nih duk huhahuha same2..
O.O

No comments: